www.ReizendoorZuidOostAzie.reismee.nl

Hoeveel kilometers, verblijfplaatsen enz. hebben we nou uiteindelijk gehad ..

Hallo allemaal,

Nou dit is de laatste keer dat wij doormiddel van een blog nog wat van ons laten horen. We zijn inmiddels alweer een aantal dagen in Nederland en het voelt alsof we nooit zijn weg geweest. Toch wel beetje jammer dat het reis gevoel dan weer zo snel door alle dagelijkse dingen verdwijnt.. Maar we hebben uiteraard alle mooie foto's en filmpjes nog om onze herinneringen weer aan op te halen!

Zoals jullie wel hebben kunnen lezen hebben we veel plaatsen bezocht de aflgelopen 4 maanden. En tsja daar kom je niet zomaar. Daarvoor hebben wij heel wat kilometers moeten afleggen met veel verschillende vervoersmiddelen. Ook hebben we op heel veel verschillende plaatsen geslapen. Om jullie een klein idee te geven van alles hebben wij hieronder een overzichtje gemaakt. En ja, de getallen liegen er niet om!

14 Vluchten

Bali – Kuala Lumpur 2758 km

Kuala Lumpur – Krabi 800 km

Phuket – Singapore 1297 km

Singapore – Amsterdam 11337 km

Slaap plaatsen waar we verbleven (op volgorde van onze reis) wat er in totaal 45 waren:

Verenigde Emiraten: Dubai , Abu Dhabi

Thailand: Bangkok, Ayutthaya, Chiang Mai, Pai (2), Lod Cave, Pai, Chiang Mai, Chiang Rai, Chiang Khong

Laos: Pak Beng, Luang Prabang, Vang Vieng, Vientiane

Vietnam: Hanoi, Cat Ba, Tam Coc, Hue, Hoi An (2), Quy Nhon, Nha Trang, Mui Ne, Ho Chi Minh

Singapore: Singapore (2)

MaleisiΓ«: Kuala Lumpur, Penang (3), Langkawi (2)

Bali: Seyminyak, Ubud, Auman, Canggu, Seyminyak, Uluwatu, Kuta

Bus Mini Bus

Auto Taxi

Red Truck Scooter

Tuk Tuk Fiets

Kabelbaan Auto band (Tuben)

Al met al hebben we over land 4880 km gereisd om steeds van de ene op de andere bestemming te komen. Dit opgeteld met het aantal kilometers dat we hebben gevlogen komen we uit op een aantal kilometers van 37053 !! En dat allemaal in 4 maanden..

Wij hebben met volle teugen genoten en hopen dat jullie met ons doormiddel van de blogs ook beetje hebben meegenoten.. Leuk dat jullie ze hebben gelezen! Wie weet komt er in de toekomst een vervolg reis en dan houden wij julllie uiteraard weer graag op de hoogte :)

Veel liefs van ons

Mama

....en zo weer thuis in je eigen bed.... Blij en dankbaar dat jullie weer veilig thuis zijn.