www.ReizendoorZuidOostAzie.reismee.nl

Zon, zwembad en veel gezelligheid

Hallo allemaal!

Er zijn alweer 8,5 weken verstreken en dat betekent dat we alweer op de helft zitten van onze fantastische reis. Time flies when you're having fun klopt helemaal!

Helaas, onze minivakantie in het prachtige Mui Ne Hills hotel zit er op. Zondag tot vandaag, vrijdag, hebben we heerlijk genoten. Maandag kwamen we er al snel achter dat er veel Nederlanders verblijven in dit hotel. Eveneens zijn het bijna allemaal backpackers die low budget en luxe in het hotel willen verblijven. Wij hadden een upgrade van kamer, dus hadden we 5 nachten een lekker, zacht bed, mooi balkon en een heerlijk schone badkamer. De kamer werd ook nog elke dag schoongemaakt. Aan luxe geen gebrek dus!:) Maandag zijn we in contact gekomen met een stel uit Den Haag en een meid uit Tilburg. Een andere meid met wie ze een poosje ging reizen kwam de volgende dag er ook bij. De Nederlandse gang was helemaal compleet toen we ook nog een stel tegen kwamen die we al 2 keer eerder waren tegengekomen. Het was een gezellige boel met z'n achten.

Wij hadden van te voren al bedacht dat we niet teveel gingen uitvoeren. Via het hotel hebben we een jeeptour geboekt voor maar 6 dollar. Samen met 3 andere landgenoten hebben we een gezellig en warme middag gehad. Als eerst gingen we naar de 'fairy stream'. We liepen op een soort pad waar allemaal water over heen lag en waar de koeien ondertussen in plasten. Of het was water van een waterval of alleen maar koeienplas. De natuur was adembenemend mooi dus het kon ons niks schelen waar het water vandaan kwam haha. Inmiddels staan er al wel wat foto's op Facebook. Op een 1 of andere manier kunnen we geen foto's meer op de blog zetten dus voor een duidelijk beeld moet je even op Facebook kijken. Vervolgens stopten we kort bij een mooi uitzicht van allemaal boten, bergen en zee. Daarna reden we naar de 'witte' zandduinen waar we voor 20 minuten een quad hebben gehuurd wat erg lachen was! Op die plek kwamen we ook nog een jongen tegen die we in Thailand hadden ontmoet. Erg leuk om mensen steeds weer tegen te komen. Small world! Op het einde van de middag reden we naar de 'rode' zandduinen waar we konden genieten van een mooie zonsondergang plus hysterische Chinezen die met een matje van de duinen afgleden. De rest van de dagen hebben we aan het zwembad liggen bakken wat ons een lekker bruine en rode kleur heeft opgeleverd.

Op het moment liggen we in een bus met bedjes (slaapbus) op weg naar Ho Chi Minh wat alweer de laatste stop is van onze reis door Vietnam. Dinsdag zullen we weer het vliegtuig pakken op naar Singapore!! We zijn heel erg benieuwd. We hebben al gehoord dat op woensdagavond in Singapore het ladiesnight is en we tot 10 uur gratis drank kunnen drinken in chique skybars. Normaal is dat onbetaalbaar voor een backpacker maar dan gaan we er zeker even (verantwoord;)) gebruik van maken haha!

Groetjes vanuit het warme en zonnige Vietnam!

Berend

Gaan jullie ook nog naar de killing fields?. En niet teveel drank drinken in Singapore want het is een hele nette stad dus niet te diep in het glaasje kijken!!!

Vera

Nee want dat is in Cambodja en niet in Vietnam;) haha komt goed hoor:p

Erik

Even jullie laatste blogs gelezen.
Heb gewoon het idee dat ik er zelf bij ben.
Geweldig om zulke indrukken op te doen en om telkens verrast te worden door onverwachte situaties.
Idd een ,small world, van backpackbestemming.
Meiden nog veel reisplezier verder.

Erik

Van backpackers

Oene

Wat doen jullie een ervaring op en kijken we nu al uit naar het weerzien. Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!